Minden, ami huminsav, fulvosav és himatomelánsav

Gyakori kérdések

Kedves Érdeklődő! Mielőtt felkeresi ügyfélszolgálatunkat, kérjük tekintse meg az alábbi információkat.


Megrendelés nélkül is tudok vásárolni?

Boltunkban folyamatosan bővülő kínálattal várjuk kedves Vásárlóinkat. A készleten lévő termékeket meg lehet vásárolni a helyszínen is, de mielőtt elindulna hozzánk, érdemes telefonon (+36 88 782 701) rákérdezni, hogy a megvásárolni kívánt termék elérhető-e.


Ha valamilyen terméket megrendelek ma a honlapról, mikor kapom meg?

A szállítási időt befolyásolja a raktárkészlet. Amennyiben készleten lévő terméket rendel, úgy azt legkésőbb a megrendelést követő munkanapon el tudjuk indítani Önhöz. Futárszolgálatos kiszállítás rendelés esetén a csomagfeladás napjától számított 2 munkanapon belül várható a kiérkezés. Pick Pack Pontos átvételre sajnos nincs lehetőség.

Amennyiben nincs raktáron a megvásárolni kívánt termék, abban az esetben a fentiekhez képest plusz 2-3 munkanapos várakozási idővel kell számolni.


Hogyan tudom meg, hogy egy termék raktáron van-e?

A rendelés leadását követően automatikus visszaigazolást küldünk a rendelés fogadásáról, ezt követően még egy visszaigazolás érkezik a rendeléséről. Munkaidőben telefonon is tudunk információt adni a megrendelni kívánt termék elérhetőségéről. 


Rendeltem, de nem kaptam visszaigazolást. Mit tegyek?

Sajnos néhány szolgálatatóhoz nem minden esetben érkeznek meg a webáruházak e-mailjei. Kérjük, hogy ellenőrizze postafiókja spam mappáját is. Ha nem érkezett meg a rendelést visszaigazoló e-mail, kérjük mihamarabb jelezze ezt felénk.


Hol tart a megrendelésem? 

Rendelése állapotának változásairól e-mailben értesítőt küldünk, tehát abban az állapotban van a rendelése, amelyik a legutóbbi e-mailünkben szerepelt. Ha már átadtuk a csomagot a futárszolgálatnak, a szolgáltatók csomagkövető oldalán lehet tájékozódni. Amennyiben személyes átvételt jelölt meg, kérjük várja meg az átvehetőséget megerősítő e-mailt. 


Hogyan találom meg a boltot? 

Címünk: 8225 Szentkirályszabadja, Kossuth utca 33. Iroda, I emelet, hétköznapokon 9-15 óra között állunk rendelkezésére.


Mikorra érkezik meg/mikortól átvehető a termék? 

Ha a megrendelt termék van raktáron és Ön személyes átvételt választ, akkor akár már aznap átveheti azt előzetes egyeztetést követően. Ellenkező esetben általában 2-3 munkanapon belül tudjuk Önnek biztosítani az árut. . Minden esetben visszaigazoló üzenetben tájékoztatjuk Önt a termékek beszerzésének várható időtartamáról. A megrendelés visszaigazolását követően 1-2 munkanapon belül szállítjuk ki Önnek a csomagot.


Meddig vehetem át a boltban a megrendelésemet?

E-mailes visszaigazolás után vehető át a termék, készlettől függően néhány napon belül.  A visszaigazolástól számítva 10 napon belül kell átvenni az így leadott rendeléseket.  Amennyiben nem tud 10 napon belül ellátogatni hozzánk, lehetőség van a hosszabbításra. Ebben az esetben keresse ügyfélszolgálatunkat a + 36 88 782 701, vagy a +36 20 926 5998 telefonszámok valamelyikén, vagy az info@hymato.hu e-mail címen.


Külföldre is szállítanak?

Igen tudunk, emialben adunk külön árajánlatot a szállítási költségről.

Ehhez szükségünk van az alábbi információkra:

  • melyik termékből mennyit szeretene rendelni,
  • pontos szállítási cím (írányítószám, név, telefonszámmal megjelölve)

Tudok kártyával fizetni a boltban?

Sajnos személyes átvétel esetén nem.


Fizethetek a futárnak is bankkártyával?

A Magyar Posta Futárszolgálat (MPL), házhozszállításnál utánvétes fizetés esetén jelenleg megoldható a bankkártyás fizetés.


Utalványokat is elfogadnak?

Nem, sajnos jelenleg nem fogadunk el utalványokat.


Egészségpénztár kártyával tudok fizetni? 

Nem, erre sajnos nincs lehetőség.


Mely termék számolható el egészségpénztárra?

Erről az Ön egészségpénztárának a honlapján, illetve ügyfélszolgálatán tudnak pontos felvilágosítást adni. Alapvetően az úgynevezett orvostechnikai eszközök, (vérnyomásmérő-, vércukormérő-, masszázs- és egyéb készülékek), de esetenként egyes étrendkiegészítők, pl. porcerősítők is megvásárolhatók EP kártyára.


Panaszkezelésre, milyen formában van lehetőség?

Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy a Hymato Products Kft -nél a visszáru és reklamáció kezelés  az alábbiak szerint lehetséges: Panasz vagy visszáru esetén, kérjük küldjenek emailt az info@hymato.hu -ra.

Hymato Products  Vevőszolgálat

Tel: + 36 88 782 701

E-mail: info@hymato.hu

Rendelés: Webáruházunkban vagy e-mailen keresztül info@hymato.hu