Minden, ami huminsav, fulvosav és himatomelánsav

Gyakori kérdések

Kedves Érdeklődő! Mielőtt felkeresi ügyfélszolgálatunkat, kérjük tekintse meg az alábbi információkat.


Megrendelés nélkül is tudok vásárolni?

Boltunkban folyamatosan bővülő kínálattal várjuk kedves Vásárlóinkat. A készleten lévő termékeket meg lehet vásárolni a helyszínen is, de mielőtt elindulna hozzánk, érdemes telefonon (+36 88 782 701) rákérdezni, hogy a megvásárolni kívánt termék elérhető-e.


Ha valamilyen terméket megrendelek ma a honlapról, mikor kapom meg?

A szállítási feltételekről bővebben a: Szállítási feltételek menüpont alatt tájékozódhat.


Hogyan tudom meg, hogy egy termék raktáron van-e?

A rendelés leadását követően automatikus visszaigazolást küldünk a rendelés fogadásáról, ezt követően még egy visszaigazolás érkezik a rendeléséről. Munkaidőben telefonon is tudunk információt adni a megrendelni kívánt termék elérhetőségéről. Keresse fel ügyfél szolgálatunkat.


Rendeltem, de nem kaptam visszaigazolást. Mit tegyek?

Sajnos néhány szolgálatatóhoz nem minden esetben érkeznek meg a webáruházak e-mailjei. Kérjük, hogy ellenőrizze postafiókja spam mappáját is. Ha nem érkezett meg a rendelést visszaigazoló e-mail, kérjük mihamarabb keresse fel ügyfél szolgálatunkat.


Hol tart a megrendelésem? 

Rendelése állapotának változásairól e-mailben értesítőt küldünk, tehát abban az állapotban van a rendelése, amelyik a legutóbbi e-mailünkben szerepelt. Ha már átadtuk a csomagot a futárszolgálatnak Önnek küldünk egy levelet a csomag azonosítóról,így Ön a logisztikai poartnerünk csomagkövető oldalán tud tájékozódni: GLS. Amennyiben személyes átvételt jelölt meg, kérjük várja meg az átvehetőséget megerősítő e-mailt. 


Hogyan találom meg a boltot? 

Címünk: 8225 Szentkirályszabadja, Kossuth utca 33. Iroda, I. emelet, hétköznapokon 9-15 óra között állunk rendelkezésére.


Meddig vehetem át a boltban a megrendelésemet?

A visszaigazolástól számítva 10 napon belül kell átvenni az így leadott rendeléseket.  Amennyiben nem tud 10 napon belül ellátogatni hozzánk, lehetőség van a hosszabbításra. Ebben az esetben keresse ügyfélszolgálatunkat a + 36 88 782 701, vagy a +36 20 926 5998 telefonszámok valamelyikén, vagy az info@hymato.hu e-mail címen.


Külföldre is szállítanak?

Igen tudunk, emialben adunk külön árajánlatot a szállítási költségéről.

Ehhez szükségünk van az alábbi információkra:

  • melyik termékből mennyit szeretene rendelni,
  • pontos szállítási cím (írányítószám, név, telefonszámmal megjelölve)

Tudok bankkártyával fizetni a boltban?

Nem.


Fizethetek a futárnak is bankkártyával?

A GLS Futárszolgálat (GLS), házhozszállításnál utánvétes fizetés esetén jelenleg megoldható a bankkártyás fizetés.


Utalványokat is elfogadnak?

Nem, sajnos jelenleg nem fogadunk el utalványokat.


Egészségpénztár kártyával tudok fizetni? 

Nem, erre sajnos nincs lehetőség.


Panasz kezelésre, milyen formában van lehetőség?

A panaszkezelésről bővebben tájékozódhat az ÁSZF 12-es pont Panaszok intézése címszó alatt.